Cześć. Wszystkim III gimnazjalistom już pewnie ulżyło bo skończyły się egzaminy. :) I co, jak wam poszło? No to teraz wracamy do szkoły, żeby potem znów cieszyć się wolnymi dniami. To znaczy wy wracacie, bo ja niestety choruję. I będę długo chorować. Bardzo prawdopodobne, że pojawię się w szkole dopiero we wrześniu.... Cóż miedzy innymi z tego powodu jestem zmuszona chwilowo zamknąć bloga. Niestety nikt nie może mnie informować co się działo w szkole, bo mam kwarantannę. Mam nadzieję, że rozumiecie. Pozdrawiam. :)
piątek, 27 kwietnia 2012
środa, 18 kwietnia 2012
Egzaminy i "Majówka"
Przyszły tydzień zapowiada się stresująco, przynajmniej dla niektórych gimnazjalistów. Od wtorku do czwartku III klasy gimnazjum będą pisały egzaminy. Wcale im nie zazdroszczę :P. Cóż innych klas gimnazjalnych dyrekcja planuje się pozbyć więc 3 dni wolnego dla I i II gimnazjum. Jak dla mnie jest to troszkę bez sensu no, bo tak:
- w poniedziałek idziemy do szkoły
- we wtorek, środę i czwartek, nie
- w piątek, tak
Potem jest weekend i znowu:
- w poniedziałek idziemy
- we wtorek, nie (1 maj)
- w środę, tak (powinno być wolne!)
- w czwartek (3 maj) i piątek, nie
I znowu weekend, i co? Będę przez 3 dni chodziła późno spać, przyzwyczaję się, a potem każą mi wstać o 6:00 do szkoły... Chyba nie tylko ja mam z tym problem.
czwartek, 12 kwietnia 2012
Lajkonik
Dużo osób czekało na "Lajkonika" i w końcu się doczeka! Bo już jutro o godzinie 20:00 nastąpi uroczyste otwarcie turnieju i prezentacja 83 drużyn z różnych krajów. Zgłoszone zespoły reprezentują 6 państw: Austrię, Czechy, Litwę, Szwecję, Ukrainę i Polskę. Cóż... nie muszę się rozpisywać, bo wszystko co można chcieć wiedzieć jest na tej stronie: http://www.lajkonikcup.pl/pl/index.php . Poza tym i tak nie bardzo wiadomo co się dzieje, bo i tak mamy straszne urwanie głowy ;). Najważniejsze jest to, że już od wtorku są u nas w szkole Szwedzi! :D
piątek, 6 kwietnia 2012
Przerwa świąteczna.
To tak. Ja się rozchorowałam, więc na nowy temat, który zaproponowała nam pewna czytelniczka musicie poczekać. A poza tym w czasie świąt nie pracujemy :P. Jak tylko wrócę do szkoły i ruszę tą moją ekipę to postaramy się nadrobić. Pa. Smacznego jajka! :*
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)